Seminář – Jak správně řešit reklamace

26/1/2015

spotřebitelské poradenství

Přihlašujte se na seminář Jak správně řešit reklamace. Víte na co má spotřebitel ze zákona právo? Co po vás může požadovat a co už je nad rámec jeho zákonných práv. Přijďte si poslechnout jak řešit reklamace se spotřebiteli. V Praze a v Olomouci.

Téma: Řešení reklamací a další povinnosti podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli

Termíny: 

      • podzim 2017 – Praha – termín bude včas upřesněn, v případě zájmu o další informace nás kontaktujte na poradenstvi@gle.cz, nebo telefonicky na +420 773 200 870, +420 224 241 589

Místo:

      • Praha – místo bude upřesněno
      • podrobnější informace o místě konání, harmonogramu, budou účastníkům zaslány nejpozději 7 dní před konáním semináře

Určeno: Manažerům a majitelům obchodů nabízejících zboží a služby spotřebitelům, pracovníkům reklamačních oddělení, pracovníkům marketingu a zákaznických center.

Přínos pro účastníky:

Podrobná znalost této problematiky sníží riziko:

      • nepřizpůsobení obchodních podmínek, reklamačních řádů a smluv zákonům platným;
      • vzniku chyb, které mohou nastat při vyřizování reklamací;
      • používání nepřesných informací v reklamačních řádech, obchodních podmínkách;
      • sankcí ze strany státních dozorových orgánů (ČOI, ŽÚ atd.);
      • sporů se spotřebiteli a z toho plynoucí ztráty zákazníků, negativní reklamy či soudních sporů.

Program:

  • hlavní rozdíly mezi nároky, které může po prodejci při reklamaci zboží požadovat spotřebitel, a nároky, které má prodejce vůči svému dodavateli,
  • rozdíl mezi zákonnou odpovědností za vady a zárukou za jakost dle NOZ, lhůty pro uplatnění práv spotřebitelem,
  • za jaké vady prodávající odpovídá, kdo prokazuje příčinu vady, jaká jsou specifika reklamací při prodeji na internetu,
  • informační povinnosti prodávajícího,
  • kdy může spotřebitel požadovat opravu, výměnu, slevu z ceny věci nebo odstoupení od smlouvy,
  • kdo přijímá a vyřizuje reklamaci,
  • délka a způsob vyřizování reklamace, doklady potřebné k uplatnění reklamace, jednotlivé povinnosti prodejce a spotřebitele,
  • zákonné náležitosti reklamačního protokolu, potvrzení o vyřízení či zamítnutí reklamace, otázka uplatňování nákladů při oprávněné a neoprávněné reklamaci,
  • diskuse nad problémy aktuálně řešenými v praxi.

Seminář účastníky provede platnou právní úpravou spotřebitelsko – podnikatelských vztahů s důrazem na změny, které přinesl nový občanský zákoník a související právní předpisy.

O lektorovi – Mgr. Tomáš Pelikán

Tomáš Pelikán je advokátem registrovaným u České advokátní komory. Je absolventem Právnické fakulty University Karlovy. Sedm let působil v pražské pobočce mezinárodní advokátní kanceláře Weil, Gotshal & Manges. Mgr. Pelikán je specialistou na fúze a akvizice, přičemž se podílel na mnohých transakcích s mezinárodním dosahem, je expertem na procesní právo (zastoupení před soudy), právní vztahy k nemovitostem a spotřebitelské právo. V těchto oblastech dosáhl významných ocenění (ocenění v prestižní soutěži „právník roku“ pro oblast nemovitostí, „recommended counsel“ pro oblast fúzí a akvizic). Publikoval řadu odborných článků a přednáší, účastní se expertních jednání a intenzivně se zabývá lektorskou činností (mimo jiné přednášel v kursu bankovního práva na Právnické fakultě UK, vedl dlouhodobý kurs obchodního práva pro agenturu VOX a četné kursy v oblasti ochrany spotřebitele pro podnikatelské subjekty a spotřebitelské organizace).

Cena za jednoho účastníka:

  • 1 890 Kč (nejsme plátci DPH)

za každého dalšího účastníka ze stejné organizace, firmy cena:

  • 1 790 Kč (nejsme plátci DPH)

Kapacita míst na semináři je omezena. Rezervace budou provedeny dle data a času přihlášení účastníků!

Cena zahrnuje:

      1. Seminář v rozsahu 5 hodin- 9:30 – 14:30 (výklad, diskuze, přestávky)
      2. Materiál obsahující nejdůležitější z platných zákonů týkající se řešení reklamací
      3. Certifikát o účasti na semináři
      4. Občerstvení

Jak se přihlásit:

      1. Vyplněním závazné přihlášky zde
      2. Zasláním objednávky na email: poradenstvi@gle.cz
      3. Telefonicky na: 773 200 870; 224 241 589
      4. Osobně – GLE o.p.s., Tyršova 7, Praha 2 (pouze po předchozí domluvě)

Další informace

V případě dotazů nás, prosím, neváhejte kontaktovat na:
E-mail: poradenstvi@gle.cz
Tel.: +420 773 200 870; +420 224 241 589

Nejbližší akce