Poradenství a osvětová činnost pro spotřebitele 2016

1/12/2016

Shoping

Pokračování spotřebitelského poradenství z let 2014 a 2015.

Projekt Poradenství a osvětová činnost pro spotřebitele navazuje na úspěšný projekt z let 2014 a 2015 s cílem informovat o problematice širokou veřejnost. Spotřebitelé mohou využít telefonické poradenství nebo položit dotaz v rámci online poradny zde.

Trvání projektu: 01/2016 – 12/2016

Název projektu: Poradenství a osvětová činnost pro spotřebitele
Finanční podpora: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Cílové skupiny: spotřebitelé v ČR, cizinci žijící v ČR
Lokalita: celá ČR – online poradna, telefonická poradna
Kontaktní osoba: Jan Zapletal
E-mail: spotrebitel@gle.cz
Telefon: 272 047 707

Projektový tým:

  • Koordinátor: Jan Zapletal
  • Odborný garant: Daniel Houdek
  • Vedoucí poradkyně: Barbora Kopecká
  • Spotřebitelští poradci: Jan Zapletal, Barbora Salayová

Výstupy projektu:

  • telefonická poradna – každé pondělí a středu od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle +420 272 047 707
  • online poradna – možnost položit dotaz prostřednictvím Online spotřebitelská poradna
  • aktualizovaná brožura „Ochrana spotřebitele v ČR” vydaná v pěti jazykových
  • webový portál v českém, anglickém, ruském, ukrajinském a vietnamském jazyce www.skolaspotrebitele.cz

S čím se na nás mohou spotřebitelé obracet?

  • jaký je postup při reklamaci
  • jaká jsou práva spotřebitele
  • pomoc při řešení sporu s prodejci
  • kdy mohu žádat opravu či výměnu věci
  • kdy mohu žádat vrácení peněz
  • a další

MPO