Poradenství a osvětová činnost pro spotřebitele v roce 2017

1/1/2017

unhappy serious woman talking on phone looking at documents

I v roce 2017 pro vás budeme zajišťovat telefonickou a online poradnu pro spotřebitele.

Projekt je podporován Ministerstvem průmyslu a obchodu již od roku 2014 a pokračovat bude i čtvrtým rokem. Cílem projektu zůstává informovat širokou veřejnost o spotřebitelských právech. Nabízíme poradenství jak telefonické, tak i v rámci online poradny. Všechny informace jsou pro vás připraveny na stránkách skolaspotrebitele.cz.

Trvání projektu: 01/2017 – 12/2017
Název projektu: Poradenství a osvětová činnost pro spotřebitele
Finanční podpora: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Cílové skupiny: spotřebitelé v ČR, cizinci žijící v ČR
Lokalita: celá ČR – online poradna, telefonická poradna
Kontaktní osoba: Jan Zapletal
E-mail: spotrebitel@gle.cz
Telefon: 272 047 707

Projektový tým:

  • Koordinátor: Jan Zapletal
  • Odborná garantka: Barbora Kopecká
  • Spotřebitelští poradci: Jan Zapletal, Barbora Salayová

Výstupy projektu:

  • telefonická poradna – každé pondělí a středu od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle +420 272 047 707
  • online poradna – možnost položit dotaz prostřednictvím Online spotřebitelská poradna
  • webový portál v českém, anglickém, ruském, ukrajinském a vietnamském jazyce www.skolaspotrebitele.cz

S čím se na nás mohou spotřebitelé obracet?

  • jaký je postup při reklamaci
  • jaká jsou práva spotřebitele
  • pomoc při řešení sporu s prodejci
  • kdy mohu žádat opravu či výměnu věci
  • kdy mohu žádat vrácení peněz
  • a další

MPO

Nejbližší akce